تازه های سایت

کد مطلب: 42082
2. تير 1399 - 7:33
شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرار دارد ولی برخی از مردم با ازدحام خود نشان داده‌اند اعتقاد و اهتمامی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بنا بر اعلام ستاد مبارزه با کرونا شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز و هشدار مبارزه با کرونا قرار دارد و در این شرایط مردم باید رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را در دستور کار خود داشته باشند.

در تصویری تأسف‌بار و قابل‌تأمل در شهرستان نهاوند در دفتر پیشخوان دولت و کارگزاری بیمه ازدحام جمعیت به طرز عجیبی زیاد است و گویا مردم خودشان به استقبال کرونا می‌روند.

یکی از علت‌های اصلی افزایش ابتلا به ویروس کرونا در نهاوند حضور در مراسم‌های ختم و عروسی و مکان‌های با تجمع جمعیتی است.

ازدحام جمعیت در این دفتر پیشخوان دولت و شرکت کارگزاری بیمه سلامت که هم‌جوار هم هستند بسیار خطرناک و نگران‌کننده است و هیچ‌گونه فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک نیز دیده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد نظارت‌ها در شهرستان ضعیف و مردم نیز وضعیت را عادی دانسته و بدون هیچ‌گونه ترسی از بیماری مرگبار کرونا در مراکز شلوغ حضور می‌پایند.

طبق گفته مسئولان بهداشتی استان در روزهای اخیر روزانه ۳۰ نفر در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

مسئولان شهرستان نهاوند نیز اعلام کردند بعد از هر مراسم و حضور شهروندان در مراکز جمعیتی در روزهای بعد حتماً چند نفر از افراد حاضر در آن اجتماع در بخش کرونا بستری خواهند شد.

 

دیدگاه شما