تازه های سایت

کد مطلب: 42070
1. تير 1399 - 5:44
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ابتلای ۱۳۹۹ نفر در استان همدان به کرونا و فوت ۱۴۰ نفر خبر داد و گفت: وضعیت قرمز کرونا در شهرستان های نهاوند و تویسرکان استمرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تاکنون بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان همدان ۱۴۰ نفر فوت کرده اند.

وی اظهار داشت:  تا امروز ۱۳۹۹ نفر در استان همدان به بیماری کرونا مبتلا شده اند و در روزهای اخیر آمار ابتلا بالاتر رفته است.

حیدری مقدم افزود: آمار روزانه ابتلا در استان همدان از ۱۵ اردیبهشت تا نیمه خرداد به طور میانگین ۵ نفر بوده است ولی این آمار در روزهای اخیر به میانگین ۳۰ مورد در روز نزدیک شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به این میزان ابتلا به نظر می رسد به پیک این بیماری در استان نزدیک میشویم که باید از هم اکنون فکری برای این وضعیت داشته باشیم.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، شهرستانهای نهاوند و تویسرکان در وضعیت قرمز و سایر شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند.

زدن ماسک و عدم حضور در مراسم عزا و عروسی و جلوگیری از تردد غیرضروری همچنان مهمترین عوامل در جلوگیری از ابتلا به کرونا عنوان شده است.

دیدگاه شما