تازه های سایت

کد مطلب: 41993
24. خرداد 1399 - 8:41
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۲ درصد بیماران کرونایی استان همدان تاکنون بهبود یافته اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: ۸۲ درصد بیماران کرونایی که تاکنون در استان مبتلا شده اند بهبود یافته اند و هم اکنون ۷۶ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان داریم.

 او از ابتلای ۱۲ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا در استان خبر داد و افزود: پس از تعطیلات عید فطر تعداد بیماران مبتلا به کرونای استان از روزانه ۵ تا ۸ نفر به بیش از ۱۰ نفر در روز رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از قرار گرفتن ۳ شهر استان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا هم خبر داد و گفت: شهرستان‌های کبودراهنگ، فامنین  و نهاوند طی یک هفته اخیر در  وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند و بقیه‌ی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

کرمی با تاکید بر اینکه مردم در مهمانی‌ها و تجمعات نباید شرکت کنند افزود: خانواده‌ها حتی در دورهمی‌های خود باید فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند و در صورت امکان از ماسک استفاده کنند.

او بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور در استان همدان   هزار و ۱۷۵ نفرمبتلا شدند که  ۹۷۳  نفر بهبود یافته و ۱۲۶ مورد فوت کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما