تازه های سایت

کد مطلب: 41909
16. خرداد 1399 - 10:25
مصدومیت مسی از ناحیه قدیمی در تمرین روز سه شنبه نگرانی ها را در مورد او افزایش داده و گمانه زنی ها در مورد غیبت او در بازی های حساس بارسا شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، هرچند باشگاه بارسلونا مصدومیت مسی در تمرین سه شنبه را جدی نمی داند ولی TV3 کاتالونیا ادعا می کند او 10 روز به دور از میادین خواهد ماند.

به این ترتیب وضعیت حضور لیونل مسی در بازی روز 24 خرداد برابر مایورکا در هاله ای از ابهام است. در حالی که امروز شبکه تی وی 3 کاتالونیا خبر از مصدومیت جدی مسی در تمرین روز سه شنبه داد اما باشگاه بارسلونا ضمن تکذیب این ادعا اعلام کرده است که مشکلی مسی را تهدید نمی کند.

همه چیز به تمرین روز سه شنبه بر می گردد که مسی در جریان یک بازی درون تیمی از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد. او دیروز در تمرین گروهی بارسا شرکت نداشت و در سالن بدنسازی بود. غیبتی که خبرساز شد و در پی آن، TV3 مدعی شد که او به دلیل این مصدومیت، بین یک هفته تا ده روز قادر به حضور در تمرینات نخواهد بود که به معنای از دست دادن بازی با مایورکاست.

هرچند بارسلونا این ادعا را تکذیب کرد ولی باید تا فردا و بازگشت بازیکنان بارسا به تمرین صبر کرد. اگر مسی بتواند بدون مشکل تمرین کند، قاعدتا مشکلی برای بازی با مایورکا نخواهد داشت.

مسی فصل جاری از ناحیه مصدومیت ها چندان خوش شانس نبوده است. او در اولین تمرین پیش فصل تابستانی مصدوم شد و تور آمریکای بارسا را از دست داد. در هفته دوم و زمانی که به نظر آماده بازگشت به میادین بود، بار دیگر مصدوم شد و تا هفته پنجم نتوانست بارسلونا را همراهی کند.

بارسلونا 11 بازی طی 36 روز باید برگزار کند که یک ماراتن نفسگیر و جهنمی برای لیونل مسی خواهد بود. آمادگی بدنی او می تواند نقشی کلیدی در کورس قهرمانی لالیگا ایفا کند.

منبع: ورزش سه

دیدگاه شما