تازه های سایت

کد مطلب: 41837
11. خرداد 1399 - 6:47
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان نهاوند از احداث یک‌هزار واحد مسکن روستایی طرح ویژه سالانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا نثاری اظهار کرد: در سال جاری یک‌هزار واحد مسکن روستایی به صورت طرح ویژه در نهاوند اجرا می‌شود که تاکنون ۸۰ درصد قرارداد ساخت آنها منعقد شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث این واحدها مبلغ ۴۰ میلیون تومان به هر متقاضی وام پرداخت می‌شود گفت: طی سال گذشته رونق خوبی در بخش ساخت و ساز مسکن شهرستان ایجاد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان نهاوند اضافه کرد: سال گذشته در بخش مسکن شهری و روستایی رونق خوبی در سطح شهرستان ایجاد شد به گونه‌ای که گردش مالی در حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه تمام مصالح و مواد مورد نیاز ساخت و ساز از بازار شهرستان تامین شده است افزود: مجموع گردش مالی ناشی از ساخت و ساز مسکن روستایی و شهری که در سطح شهرستان آغاز شده و ادامه دارد بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان بود که تمام مصالح مورد نیاز آن از کسبه شهر نهاوند تامین شده و همین مساله باعث رونق بازار ساختمان شده است.

نثاری گفت: همانگونه که ساخت و ساز مسکن باعث رونق کسبه مرتبط با صنعت ساختمان در نهاوند شده لذا از مصالح فروشان انتظار می‌رود که قیمت‌ها را تعدیل کند.

وی افزود: از محل اعتبارات سیل سال گذشته در نهاوند مبلغ ۹ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی ۱۴ روستا اختصاص داده شده که هم اکنون در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما