تازه های سایت

کد مطلب: 41836
11. خرداد 1399 - 6:44
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، گفت: ۱۳۶ معتاد و خرده فروش از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستاندستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی با اعلام این خبر، گفت:براساس روند و تدابیر موجود یکی از مهمترین اولویت های اجرایی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر،اجرای طرح های مقابله ای با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر با استفاده از  تاکتیک های متنوع در این حوزه می باشد.

وی در ادامه افزود: در همین راستا کارکنان انتظامی شهرستان نهاوند با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیتها و همچنین بکارگیری شگردهای خاص پلیسی،از ابتدای سال تاکنون اقدام به اجرای طرح ها و عملیات های متعدد در سطح شهرو روستا ها کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، گفت:اقدامات صورت گرفته پلیسی در این راستا منجر به کشف بیش از ۲۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر،دستگیری ۱۳۶نفر از معتادان ،خرده فروشان وقاچاقچیان ومتلاشی شدن ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شد.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان در راستای پیشگیری موثر اجتماعی از آسیب ها و تهدیدات مواد مخدر در جامعه نیز برنامه های متنوعی از جمله ارائه برنامه های آموزشی و بیان توصیه ها و هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب ها با ظرفیت های موجود در شهرستان ازجمله ظرفیت اصحاب رسانه شهرستان ،با توجه به موضوع ویروس کرونا و مد نظر قرار دادن فاصله اجتماعی پروتکل های بهداشتی کرده است.

سرهنگ ساکی در پایان،مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه های مسئولین همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت های عمومی دربین اقشار مختلف جامعه دانست وتوجه ویژه دستگاه های توام با تعامل فزاینده جهت اقدامات مشترک و مطلوب را راهکاری مناسب برای پیشگیری از این معضل قلمداد کرد.

دیدگاه شما