تازه های سایت

کد مطلب: 4181
16. آبان 1391 - 6:02
سایت گرو به نقل از مهر: سرپرست دانشگاه پیام نور نهاوند گفت: ساختمان جدید دانشگاه پیام نور نهاوند در 12 هکتار زمین احداث می شود.
سایت گرو به نقل از مهر: سرپرست دانشگاه پیام نور نهاوند گفت: ساختمان جدید دانشگاه پیام نور نهاوند در 12 هکتار زمین احداث می شود.

مرادی افزود: برای احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور نهاوند زمینی به مساحت 12 هکتار در روستای کوهانی نهاوند از توابع بخش مرکزی خریداری شده است.

وی گفت: در فاز اول دو هزار و 500 متر از زمین فوق برای احداث ساختمان دانشگاه جدید پیام نور نهاوند در نظر گرفته شده که در حال انجام کارهای قانونی و مراحل آن برای تأمین اعتبار مورد نیاز است.

وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور نهاوند هم اکنون با سه هزار دانشجو و 14 رشته از جمله حسابداری، مهندسی کشاورزی، ریاضی و فیزیک هسته ای در رده کاردانی و کارشناسی از جمله مراکز دانشگاهی موفق در استان همدان محسوب می شود.

وی با اعلام اینکه در سال تحصیلی جدید دانشگاهی، 460 دانشجوی جدید وارد این دانشگاه شده اند، افزود: ارتقاء جایگاه علمی هئیت علمی، افزایش رشته های این دانشگاه و بالابردن بازدهی تحقیق و پژوهش از اولویت های مهم دانشگاه پیام نور نهاوند در سال تحصیلی جاری است.

مرادی گفت: حصار کشی ساختمان فعلی دانشگاه پیام نور واقع در کوی حسابی در حال انجام است و بزرگترین مشکل فعلی این دانشگاه نبود خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان غیر بومی است.

وی با بیان اینکه یکی از زیرساخت‌های توسعه دانشگاه ایجاد امکانات خوابگاهی است، اظهارداشت: با توجه به ممنوع شدن ساخت خوابگاه‌ها، در تأمین خوابگاه‌ با مشکل مواجه هستیم زیرا با وجود اعلام به بخش خصوصی و در نظر گرفتن تسهیلاتی از قبیل زمین رایگان و وام 25 ساله با نرخ بهره پایین تاکنون کسی مراجعه نکرده است.

دیدگاه شما