تازه های سایت

کد مطلب: 12423
27. مرداد 1392 - 12:23
پایگاه خبری گرو : مسئولان ادارات نهاوند به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان از سه خانواده آزاده نهاوند سرکشی کردند

DSC00102

به گزارش پایگاه خبری گرو  در این سرکشی علاوه بر مجتبی مولوی فرماندار ، حجت الاسلام گروسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی  ، علی بخشی رئیس بنیاد شهید ،اسماعیلی شهردار ، ظفری معاون فرماندار و جمعی از خبرنگاران نهاوند نیز حضور داشتند.

خانواده شهید ،آزاده و جانباز سر افراز شیرزاد متین اولین منزلی بود که مسئولان نهاوند ازآن سرکشی کردند.DSC00100

فرماندار نهاوند با گرامیداشت  یاد و خاطره این آزاده سر افراز گفت : این آزاده و جانباز سر افراز نهاوندی نمونه ای از یک انسان کامل بود که با گذشتن از خود و تحمل شکنجه های فراوان دست از اعتقادات خود برنداشت وسرانجام به آرزویش یعنی شهادت رسید وبه همین دلیل  ما از زحمات شما به خاطر پرورش چنین مرد بزرگواری تشکر و قدردانی میکنیم.

خانواده طلبه بسیجی شهید محمد حسین ترابی  دومین منزلی بود که روسای ادارات در آنجا حضور یافتند  و با خانواده این شهید ابراز همدردی کردند و این روز بزرگ را به خانواده این آزاده غیور تبریک گفتند  .

DSC00103

مادر این آزاده شهید ضمن قدردانی از فرماندار و هیئت همراه گفت : فرزند آزاده من سال 1365 در جزیره مجنون به اسارت نیرو های عراقی در آمد و در سال 67 در عراق و در اردوگاه رمادیه به درجه رفیع شهادت نایل شد و در همان جا در قبرستان رمادیه به خاک سپرده شد تا اینکه در سال 81 به همت اداره بنیاد شهید جنازه مطهرش به نهاوند منتقل شد و در بهشت زهرای نهاوند به خاک سپرده شد.

 منزل دومین اسیر نهاوند آخرین میزبان مسئولان نهاوند بود .

DSC00107

آزاده سرافراز داود خدارحمی با تقدیر و تشکر از فرماندار نهاوند گفت : در سال 1361به اسارت نیروهای بعثی در امده و به اردوگاه موصل منتقل شده تا این که بعد از قبول قطعنامه 598 در سال 67 و با شروع معاوضه اسرا به عنوان دومین اسیر نهاوندی  در 19 بهمن 1367 به آغوش میهن عزیز و اسلامی برگشتم .

دیدگاه شما