تازه های سایت

کد مطلب: 41736
3. خرداد 1399 - 7:42
فرماندار نهاوند گفت: تیم غربالگری شناسایی موارد مشکوک به کرونا در ورودی نهاوند مستقر شد

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری اظهار کرد: با توجه به موج دوم شیوع کرونا و اعلام وضعیت هشدار در استان لرستان که در همسایگی این شهرستان قرار گرفته، تیم غربالگری متشکل از امدادگران هلال احمر ، کارشناسان مرکز بهداشت و نیروی انتظامی در ورودی این شهرستان از سمت نور آباد مستقر شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود شهرستان نهاوند در وضعیت زرد به سر می‌برد و خطر کرونا همچنان این شهرستان را تهدید می‌کند.

فرماندار نهاوند افزود: شهرستان نهاوند در موج اول کرونا از وضعیت مناسبی برخوردار نبود اما با همکاری مردم، تلاش کادر درمان و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توانستیم شرایط را کنترل کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه با بازگشت موج دوم کرونا احتمال افزایش و جهش ویروس بسیار جدی است لذا عوامل تهدیدکننده به شدت تحت کنترل قرار گرفته‌اند.

ناصری گفت: از آنجا که در حال حاضر استان لرستان با افزایش مبتلایان به کرونا مواجه است و با توجه به اینکه رفت و آمدهایی که از این استان به نهاوند صورت می‌گیرد باعث نگرانی ما شده است لذا تیم غربالگری در پلیس راه قلعه قباد که ورودی نورآباد به نهاوند است مستقر و تست تب سنجی را انجام می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه در گذشته همه عوامل کنترل ویروس کرونا زحمات زیادی کشیده و هزینه‌های زیادی بر ما وارد شده است اجازه نخواهیم داد مجددا شرایط سخت و بحرانی به نهاوند بازگردد و برای این منظور هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما