تازه های سایت

کد مطلب: 41712
1. خرداد 1399 - 8:38
پس از افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در استان های همجوار شهرستان نهاوند محدودیت هایی برای خودروهای ورودی به نهاوند ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، چند روز است که آمار ابتلا به ویروس کرونا در استانهای لرستان و کرمانشاه افزایش یافته است که این موضوع باعث نگرانی هایی در بین مردم شده است.

با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند و به دلیل هم مرز بودن نهاوند با شهرهای آلوده در ورودی های نهاوند ایستگاه های غربالگری و تب سنجی ایجاد شده است.

این ایستگاه ها در محور نورآباد استان لرستان به نهاوند و همچنین بروجرد مستقر شده است و ورود به نهاوند تحت کنترل و نظارت شدید تیم غربالگری ستاد مبارزه با ویروس کرونای نهاوند قرار دارد.

مراد ناصری فرماندار نهاوند در حاشیه بازدید از این ایستگاه گفت: برای مدیریت شرایط همه نهادها باید کمک کنند و از مردم هم درخواست داریم از تردد غیر ضرور خودداری کنند.

وی اظهار داشت: مردم به دستورات بهداشتی عمل کنند و ما هم مهمتر از حفظ سلامتی و جان مردم برنامه دیگری نداریم.

ناصری گفت: نباید اجازه دهیم زحمات و همکاری مردم نهاوند در هفته های گذشته بی نتیجه بماند و برای کنترل شرایط تلاش می کنیم.

وی افزود: هرکاری لازم باشد برای مهار و مبارزه با موج دوم شیوع ویروس کرونا انجام می دهیم و نیازمند همراهی مردم هستیم.

فرماندار نهاوند گفت: شرایط در نهاوند تحت کنترل و مدیریت شده است و نگرانی ما از تردد افراد آلوده به کرونا و ورود آنها به نهاوند است به همین دلیل محدودیت هایی ایجاد کردیم.

دیدگاه شما