تازه های سایت

کد مطلب: 41486
17. ارديبهشت 1399 - 8:37
رئیس کتابخانه‌های عمومی نهاوند گفت: طرح دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که توسط یکی از هنرمندان این شهرستان به شکلی زیبا سیاه‌مشق شده امشب به صورت مجازی رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، میلاد امینیان اظهار کرد: طرح دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که توسط یکی از هنرمندان این شهرستان به شکلی زیباسیاه مشق شده امشب به صورت مجازی رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه دهمین جشنواره رضوی امسال در رشته های کتابخوانی و نقاشی در سه رده سنی در حال برگزاری است گفت: در این رابطه حسن فرهادی از هنرمندان شهرستان به شکلی زیبا عنوان دهمین جشنواره رضوی را با خط نستعلیق به صورت سیاه‌مشق نگارش کرده که با توجه به شرایط خاص کرونایی امشب در فضای مجازی رونمایی می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از استقبال خوب جوانان و نوجوانان نهاوند از دهمین جشنواره رضوی خبر داد و گفت: با شروع جشنواره کتابخوانی رضوی و فراخوان آثار علاقمندان، جوانان و نوجوانان شهرستان استقبال خوبی از آن به عمل آوردند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۹۰۰ نفر در سه بخش کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از این شهرستان وارد سایت شده و آثار خود را در زمینه نقاشی و کتابخوانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

امینیان افزود: در بخش کتابخوانی سه عنوان کتاب برای کودکان، سه عنوان برای نوجوانان و ۶ عنوان کتاب برای بزرگسالان به صورت پی دی اف همراه با پاسخنامه‌های مربوطه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده شده که پس از پاسخگویی در سایت بارگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات نقاشی نیز ویژه افراد زیر ۱۲ سال است که تاکنون آثار خوبی از این شهرستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: علاوه بر نقاشی و کتابخوانی مسابقه پویش کتابخوانی نیز برگزار می‌شود بدین صورت که هر داوطلب شرکت‌کننده کتابی را که مطالعه کرده به مدت چند دقیقه آن را برای دیگران معرفی می‌کند که تاکنون نزدیک به ۶۰ نفر از این شهرستان در پویش کتابخوانی شرکت کرده‌اند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی نهاوند در پایان گفت: با توجه به اینکه مدت زمان شرکت در جشنواره تا نهم خردادماه است بنابراین پیش‌بینی می‌شود که آمار شرکت‌کنندگان افزایش بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما