تازه های سایت

کد مطلب: 41438
14. ارديبهشت 1399 - 8:13
فرماندار نهاوند گفت: خطر کرونا هنوز رفع نشده است و مردم و مسئولان همچنان برای مقابله با این بیماری باید آمادگی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ناصری فرماندار نهاوند در جلسه رزمایش کمک مومنانه و قرارگاه زیستی ضمن تقدیر از سپاه، دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و پویش مردمی برای شناسایی خانوارهای نیازمند، گفت: به خوبی منویات مقام معظم رهبری در نهاوند به مرحله‌ی اجرایی رسید. ولی برای بهتر تحقق یافتن این مهم به همدلی بیشتری نیازمندیم.

وی در ادامه اظهار داشت: وقتی افزایش نرخ کرایه صورت نگرفته و مصوب نشده و شاهد افزایش ۵۰ درصدی کرایه‌ها توسط تاکسی‌ها هستیم، پس نظارت دقیقی صورت نگرفته است.

فرماندار نهاوند گفت: منابع طبیعی موظف است، چهارچوبی جهت ساماندهی عشایر که خروجشان سلامت مردم را به خطر نیندازد تهیه کند.

ناصری افزود: مناطق گردشگری شهرستان همچنان تعطیل است و آمادگی پذیرایی از گردشگران را نداریم.

وی اظهار داشت: بخشداران برای ورودی سراب‌ها محدودیت صددرصدی ایجاد کنند.

فرماندار نهاوند گفت: تمامی آرایشگاه‌های زنانه و مردانه باید نوبت‌دهی تک نفره داشته و تمامی موارد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند در غیر اینصورت با آنان برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده و بحمدالله پیام خطر برای مردم جا افتاده است، گفت: تمامی مدیران و کارمندان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش جهت حفظ سلامت خود و جامعه می‌باشند.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز دراین جلسه گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان با همکاری مردم و دستگاه های مختلف اجرا می شود.

وی اظهار داشت: برای اجرای رزمایش مومنانه چهار هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند که تحت پوشش و حمایت هیچ نهادی نیستند، شناسایی شدند که در مرحله اول رزمایش به هزار خانوار سبد غذایی اهدا شد.

مختاری افزود: عدالت در توزیع، هماهنگی بین موسسات خیریه و اهدا سبد غذایی به تمام خانوارهای نیازمند شناسایی شده را از اهداف مهم رزمایش مومنانه عنوان کرد.

 

دیدگاه شما