تازه های سایت

کد مطلب: 41394
11. ارديبهشت 1399 - 9:17
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: ۱۱۹ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در نهاوند جذب کلاس‌های درس شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محسن موسیوند در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری ۱۹۲ نفر از کودکان ۶ تا ۱۱ سال شهرستان نهاوند که از تحصیل در مدارس محروم بوده اند شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۱۹ نفر آنها جذب کلاس درس شدند گفت: در حال حاضر ۷۳ کودک بازمانده از تحصیل در این شهرستان وجود دارد که به دلایل مشکلات اقتصادی، ازدواج زودهنگام، اشتغال، معلولیت جسمی و حرکتی یا معلولیت ذهنی نتوانستند در کلاس درس حضور یابند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از کسب رتبه چهارم شهرستان در بحث فعالیت در شبکه شاد خبر داد و گفت: با تمام مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد توانستیم در شبکه شاد رتبه چهارم استان را به دست آوریم که البته روز به روز مشکلات برطرف شده و وضعیت ما بهتر خواهد بود.

وی در این زمینه گفت: در دوره ابتدایی صد درصد مدیران عضو شبکه شتاب بوده و ۹۰ درصد کلاس‌ها فعال بوده و فرایند آموزش به دانش‌آآموزان ادامه دارد.

موسیوند گفت: بر اساس برآوردهایی که به عمل آمد برای ساماندهی سال تحصیلی آینده با کمبود ۲۸۰ نیرو مواجه هستیم که البته تلاش می‌شود این کمبودها برطرف شده و اول مهر سال آینده هیچ کلاسی بدون معلم باقی نماند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما