تازه های سایت

کد مطلب: 41333
7. ارديبهشت 1399 - 10:59
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند گفت: طرح هم سفره به منظور اطعام نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی ملکی با اشاره به برگزاری طرح «هم‌سفره» به منظور اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به منظور اجرای این طرح با آشپزخانه‌های سطح شهر هماهنگی شده تا مواد اولیه غذایی را که از سوی ما در اختیار آنها قرار میگیرد طبق موازین بهداشتی طبخ کرده و بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و سایر افراد نیازمند توزیع شود.

وی در ارتباط با توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی ویژه ایام کرونا در بین نیازمندان گفت: از ابتدای سال تاکنون به ۳۵۴ خانوار تحت پوشش که عمدتا به دلیل بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند و همچنین سالمندان مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند افزود: همچنین طی این ایام یک‌هزار و ۳۴۸ بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۲۰ هزار تومان نیز بین نیازمندان توزیع شده است اضافه کرد: علاوه بر توزیع این بسته‌ها از سوی مراکز نیکوکاری درب منازل و خانه‌های مددجویان نیز ضدعفونی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما