تازه های سایت

کد مطلب: 41326
6. ارديبهشت 1399 - 18:40
اگر ستاد مبارزه با کرونا حضور تماشاگران را عاملی در جهت شیوع دوباره بیماری تلقی کند،نه تنها فصل جاری بلکه هفته‌های آغازین فصل آینده رقابت‌های لیگ نیز بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه بدهد، هفته‌های باقی مانده از فصل جاری پیکار‌های لیگ برتر، اواخر اردیبهشت یا خرداد آغاز خواهد شد و مسابقات طی برنامه‌ای فشرده جلو می‌رود تا تکلیف قهرمان مشخص شود. بدون شک اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، احتمال حضور تماشاگران در استادیوم بسیار اندک است و این مسابقات در ورزشگاه‌های خالی برگزار خواهد شد.

در همین رابطه شایعه عجیبی از داخل باشگاه استقلال به گوشمان رسید که اگر به حقیقت بدل شود، شرایط فوتبال ما را تا حد قابل ملاحظه‌ای تحت تأثیر قرار خواهد داد. برخی از مسئولان استقلال مدعی بودند از زبان کارمندان فدراسیون و سازمان لیگ شنیده‌اند، اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور تماشاگران را عاملی در جهت شیوع دوباره بیماری تلقی کند، نه تنها فصل جاری (البته در صورت برگزاری) بلکه هفته‌های آغازین فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر نیز بدون حضور تماشاگران و در استادیوم‌های خالی انجام خواهد شد! البته این مسئله در حد شایعه بوده و هنوز هیچ کس آن را به صورت رسمی تأیید نکرده است، چون ابتدا باید تکلیف این فصل مشخص شود.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که فدراسیون فوتبال ایتالیا چندی قبل اعلام کرد جدا از هر اتفاقی که برای پیکار‌های این فصل سری A رخ بدهد، مسابقات فصل آینده نیز تا اواخر سپتامبر (اوایل مهر) بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

دیدگاه شما