تازه های سایت

کد مطلب: 41156
25. فروردين 1399 - 8:46
مسئول سازمان نظام پزشکی نهاوند گفت: با مساعدت پزشکان نهاوند ۳۰۰ میلیون تومان وجه نقد جهت خرید تجهیزات پزشکی در اختیار بیمارستانهای نهاوند قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، غلامرضا مسعودی اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم کادر درمانی شهرستان نهاوند، تجهیزات پزشکی برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی در بیمارستا‌ن‌های شهرستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی گفت: پزشکان این شهرستان در راستای اجرای سوگندنامه خود مبنی بر اینکه همیشه و در همه حال در کنار مردم باشند، در شرایط کنونی به کمک مدافعان سلامت آمده‌اند.

مسئول سازمان نظام پزشکی شهرستان نهاوند از اقدامات ایمنی صورت گرفته در مطب پزشکان برای پیشگیری از انتقال کرونا گفت: همزمان با شروع سال جدید و آغاز به کار پزشکان بخش خصوصی، به منظور آرامش خاطر پزشکان و بیماران اقدام به خرید دستکش، ماسک، وسایل ضدعفونی‌کننده برای مطب پزشکان به عمل آمد و تجهیزات مورد نیاز در اختیار آنان قرار داده شد.

وی با تاکید بر تلاش جمعی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: کرونا ویروسی است که فقط و فقط با تلاش همگانی که مهمترین آن خود مراقبتی است ریشه‌کن میشود و لذا در صورت رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح اماکن عمومی با عزم همگانی می‌توان بر این ویروس نامبارک غلبه کرد.

دیدگاه شما