تازه های سایت

کد مطلب: 41103
20. فروردين 1399 - 9:04
اخبار و شواهد حکایت از بحران بیمارستانی در انگلیس می‌کنند تا حدی که جان پرستاران و پزشکان انگلیسی هیچ ارزشی برای حاکمیت بریتانیا ندارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو به نقل از مشرق، بابی ساندز کاربر توئیتری درباره اوضاع وحشتناک پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌های انگلیس، در یک رشته توئیت نوشت:

چرا کادر درمانی انگلیس، #کیسه_زباله می‌پوشند؟

پرسنل درمانی #انگلیس می‌گویند که کمبود تجهیزات در بیمارستان‌های‌شان وجود دارد اما آنها به دلیل #هشدار دولت (برای عدم گفتگو با رسانه‌ها)، تمایلی به گفتگو با اصحاب رسانه‌ها ندارند.

دکتر رابرتز (با نام مستعار) می‌گوید بیمارستان وی "در لبه پرتگاه" است. بخش مراقبت‌های ویژه در حال حاضر پر از بیماران مبتلا به کرونا است. کمبود نیرو و تختخواب‌های مراقبت ویژه، کمبود آنتی بیوتیک‌های اصلی و دستگاه تنفس مصنوعی وجود دارد.

او می‌گوید کادر پزشکی مجبورند تا برای تجهیزات محافظات شخصی از کیسه‌های زباله، پیش‌بندهای پلاستیکی و عینک اسکی استفاده کنند. او می‌گوید چندین بخش در بیمارستان محل خدمتش، در مورد تحولات آینده نگرانند؛ آن‌ها شروع به جمع‌آوری تجهیزات ایمنی شخصی برای خودشان کرده‌اند.

پرستاران بخش مراقبت‌های ویژه روشهایی را انجام می‌دهند که جان آنها به خطر می‌اندازد. به آنها گفته شده است که کلاهای معمولی تئاتر بپوشید، سوراخ‌هایی در آنها وجود دارد که هیچ گونه محافظتی در آنها ایجاد نمی‌کند."

دولت انگلیس به مشکلات توزیع اذعان کرده و گفته که بیش از یک میلیون ماسک تحویل داده است. با این حال دکتر رابرتز می‌گوید بیمارستان محل خدمتش چیزی از دولت دریافت نکرده است.

دیدگاه شما