تازه های سایت

کد مطلب: 41063
16. فروردين 1399 - 9:46
سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان همدان از تجهیز ۲ هزار و ۳۴۰ تخت نقاهتگاهی برای استراحت افراد کرونا مثبت در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،محمود رضا عراقی اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۴۰ تخت نقاهتگاهی برای استراحت بیماران کرونامثبت پیش‌بینی و تجهیز شده است.

وی تصریح کرد: در همه شهرستان‌های همدان این نقاهت‌گاه‌‌ها تجهیز شده‌ و افرادی که آزمایش آن‌ها مثبت باشد می‌توانند در آنجا تحت مراقبت و نگهداری استراحت کنند.

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان همدان با بیان اینکه تمام نقاهت‌گا‌ه‌های در نظر گرفته شده خارج از اماکن درمانی و بیمارستانی هستند ادامه داد: کسانی که نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مثبت است و شرایط خوبی برای ماندن در منزل را ندارند می‌توانند در نقاهت‌گاه‌ها استراحت کنند.

وی تأکید کرد: مدت زمانی که افراد مبتلا به کرونا می‌توانند در نقاهتگاه‌ها استراحت کنند و تحت مراقبت قرار گیرند، دو هفته است.

عراقی با بیان اینکه نقاهت‌گاه‌هایی که در نظر گرفته شده‌اند از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند گفت: در شهرستان همدان یک‌هزار و ۳۲۰ تخت، در اسدآباد ۲۰۰ تخت، ملایر ۱۲۰ تخت، رزن ۵۰ تخت، فامنین ۲۰۰ تخت، بهار ۵۰ تخت، کبودرآهنگ ۱۰۰ تخت، تویسرکان ۱۰۰ تخت و نهاوند ۲۰۰ تخت در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع در کل استان همدان ۲ هزار و ۳۴۰ تخت در نقاهت‌گاه‌ها که اکثر آن‌ها نیز خالی هستند، آماده خدمات‌رسانی به افرادی مبتلا به کروناست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما