تازه های سایت

کد مطلب: 41020
14. فروردين 1399 - 8:56
به نظر می رسد یوفا راه حل جدیدی برای تمام کردن لیگ های اروپایی یافته است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شیوع ویروس کرونا عامل بروز مشکلات غیرمنتظره ای در برنامه ریزی رقابت های فوتبال در سراسر اروپا شده و هنوز راه حلی قطعی برای ادامه فصول و البته لیگ های قاره ای پیدا نشده است. اما ساعاتی قبل اخباری در مورد احتمال استفاده از یک راه حل جدید در سراسر اروپا منتشر شد.  

شبکه زد دی اف مدعی شد لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در ماه های جولای و آگوست برگزار شده و بازی های ملی تابستان نیز به پاییز موکول خواهد شد. اینگونه زمان برای به پایان رساندن مسابقات باشگاهی در تابستان وجود داشته و هیچ کشوری مجبور به لغو کامل لیگ نخواهد شد.

هیئت مدیره فوتبال اروپا قرار است امروز کنفرانس ویدئویی دیگری در مورد زمان قطعی به پایان رسیدن فصول، همچنین موضوعات مربوط به قراردادهای بازیکنان و پنجره نقل و انتقالات برگزار کند. البته این تصمیم هنوز قطعی نبوده، اما به نظر می رسد این راه حل شانس بیشتری برای تصویب شدن دارد. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد احتمال برگزاری متمرکز مسابقات یا برگزاری آنها پشت درهای بسته منتشر شده بود، اما یوفا قصد دارد با به تعویق انداختن بازی ها، شرایط را برای برگزاری کامل آنها در تابستان مهیا کند.

منبع: ورزش سه

دیدگاه شما