تازه های سایت

کد مطلب: 40894
3. فروردين 1399 - 12:30
مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند گفت: خیران نهاوند اقدام به تهیه ۵۰۰ سبد کالای خوراکی و پوشاک برای افراد نیازمند که زیرپوشش هیج نهاد حمایتی نیستند، کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ام البنین شفیعی، مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند با اشاره به مشارکت خوب خیران نهاوندی برای تامین اقلام خوراکی پوشاک و بهداشتی افراد نیازمند در شب عید گفت: بیش از ۲۷۰خانواده که زیر پوشش هیچ کدام از ارگان‌های حمایتی نیستند در این موسسه خیریه کمک نقدی و جنسی دریافت می‌کنند.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان نهاوند با بیان اینکه افراد خیر و نیکو کار نهاوندی برای تهیه مایحتاج شب عید این خانواده‌ها مبلغ ۵۰۰میلیون ریال اهدا کرده اند ابراز کرد: این مبلغ برای تهیه ۵۰۰سبد کالای خوراکی شامل گوشت مرغ، ماکرونی، برنج، سویا، روغن، مواد شوینده البسه، کفش و پوشاک شده است.

او گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان نهاوند بیش از دو سال است که در ایام مختلف و مناسبت‌های مهم سال مانند نوروز رمضان، محرم به نیازمندانی کمک می‌کند که زیرپوشش هیچ کدام از ارگان‌های حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نهاد‌ها نیستند.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه نهاوند بیان کرد: افراد زیر چتر حمایتی این موسسه خیریه از طرف افراد نیکوکار و خیر و مورد اعتماد معرفی شده اند که پس از تحقیق میدانی حمایت مادی معنوی و مالی از آن‌ها انجام می‌شود و در آستانه سال جدید با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و شرایط تحریمی و بیماری ویروسی کرونا سبد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی مواد شوینده، سویا، گوشت مرغ و یک بسته شیرینی به همراه کفش و پوشاک تحویل آن‌ها می‌شود.

شفیعی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون خیران نهاوندی بیش از یک میلیارد ریال در بخش‌های درمان، خرید نوشت افزار، مستمری به این موسسه خیریه کمک کردند.

انتهای پیام/ س

دیدگاه شما