تازه های سایت

کد مطلب: 40879
29. اسفند 1398 - 9:22
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: کادر درمانی از شلوغی شهرستان معابر و خیابان های نهاوند نگران و گلایه‌مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: خوشبختانه امروز هسته مرکزی شهر نهاوند نسبت به‌روز گذشته خلوت‌تر بود اما پزشکان و پرستاران از شلوغی‌ها و تجمع‌های غیرضروری در شهرستان نهاوند گلایه‌مند هستند.

وی با تأکید بر اینکه جز ۸ واحد صنفی ضروری که تعطیلی آن‌ها شدنی نیست مابقی صنوف باید تعطیل شوند تا از شیوع ویروس کرونا در شهرستان جلوگیری شود، گفت: نمازهای جماعت روستاها باید تعطیل شود و مساجد جز برای پخش اذان و اعلام هشدارهای پیشگیرانه نباید باز باشند.

دارابی تصریح کرد: محلات و معابر عمومی و فرعی به‌صورت دو مرحله در شبانه‌روز باید گندزدایی و ضدعفونی شوند و در این راستا متولیان مربوط حمایت‌ها و همراهی لازم را داشته باشند.

وی گفت: ورودی تمامی آرامستان های شهرستان نهاوند با همراهی بخشداران، دهیاران باید تعطیل باشد و ایستگاه‌های مبادی ورودی شهرستان نیز باید نسبت به کنترل ورودی‌ها اقدام کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خاطرنشان کرد: برای ایام تعطیل ۴ داروخانه در بیمارستان‌های شهید قدوسی، علیمرادیان و ۲ داروخانه شبانه‌روزی مرکز شهر فعال هستند و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

دیدگاه شما