تازه های سایت

کد مطلب: 40834
25. اسفند 1398 - 6:01
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند گفت: ثبت‌نام کنندگان یا متقاضیان مسکن نهاوند در هر مرحله‌ای هستند فعلاً به بنیاد مسکن مراجعه نکنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا نثاری در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و برای جلوگیری از ازدحام در این اداره که احتمال ابتلا به ویروس کرونا را بالا می‌برد از همشهریان درخواست داریم فعلاً به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن در مرحله اول و ارسال پیامک مبنی بر تأیید مدارک واجدین شرایط و پیگیری‌های انجام‌گرفته درباره مراحل اولیه تشکیل پرونده، متقاضیان به این نکته توجه کنند که محل و تاریخ مراجعه واجدین شرایط اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن نهاوند افزود: به لحاظ جلوگیری از ازدحام و حفظ سلامت عمومی متقاضیان و کارکنان این اداره در شرایط حال حاضر، چنانچه پیامکی برای این عزیزان مبنی بر مراجعه ارسال گردیده لازم است تا اطلاع‌رسانی مجدد به بنیاد مسکن مراجعه نکنند.

نثاری در ادامه با تأکید مجدد بر عدم حضور در این اداره گفت: کلیه اقدامات این اداره مانند اعطای تسهیلات و ارسال اقساط به بانک‌ها و همچنین پرداخت کمک بلاعوض به متقاضیان مسکن بدون نیاز به حضور و پیگیری متقاضیان و به‌صورت سامانه‌ای انجام می‌شود.

به گفته وی ازآنجایی‌که ثبت‌نام در سامانه tem.mrud.ir وزارت راه و شهرسازی انجام‌گرفته و واجدین شرایط مشخص‌شده‌اند لذا تکمیل پرونده این افراد در زمان مقرر انجام خواهد شد و از این بابت اولویتی در خصوص مراجعه وجود ندارد.

نثاری اظهار داشت: پیرو اطلاعیه‌های قبلی چنانچه برای افراد دارای کد رهگیری طرح اقدام ملی تولید مسکن پیامکی مبنی بر ثبت مدارک هویتی در سامانه tem.mrud.ir ارسال‌شده، مجدداً به این عزیزان تأکید می‌شود نیازی به مراجعه حضوری در شرایط فعلی به بنیاد مسکن نیست.

مدیر بنیاد مسکن نهاوند ادامه داد: این متقاضیان می‌بایست تصویر مدارک هویتی خود را از طریق سامانه مذکور بارگذاری نمایند و ادامه کار را به این صورت دنبال کنند.

وی در پایان گفت: از نیمه دوم فروردین سال آینده در خصوص دریافت تسهیلات جدید برای بهسازی و احداث واحدهای مسکونی اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها انجام می‌شود و از شهروندان درخواست داریم تا آن زمان از مراجعه حضوری خودداری کنند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما