تازه های سایت

کد مطلب: 40821
24. اسفند 1398 - 7:47
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: سارقان لوازم خودرو و سیم‌های برق در نهاوند دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شااحمد ساکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، تیم ویژه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و عوامل کلانتری ۱۲ شهرستان موضوع دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با استفاده از اقدامات فنی و قانونی و بکارگیری ظرفیت‌های سازمانی موفق به شناسایی یک نفر سارق داخل خودرو و محل اختفای وی شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: در بازرسی از محل دستگیری متهم مقادیری اموال مسروقه کشف شد و در تحقیقات فنی صورت گرفته وی به ۱۴ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

وی افزود: در اقدام دیگری از سوی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری شماره ۱۱ این شهرستان یک نفر سارق که اقدم به سرقت سیم‌های برق و تلفن در سطح شهرستان کرده بود دستگیر شد.

ساکی افزود: متهم دستگیر شده پس از تحقیقات به عمل آمده به هشت مورد سرقت سیم‌های برق و تلفن در سطح شهرستان اعتراف کرد که برای او پرونده قضایی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و پیگیری‌های قانونی در حال انجام است از همه شهروندان خواست ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما