تازه های سایت

کد مطلب: 40803
22. اسفند 1398 - 8:54
فرماندار نهاوند گفت: پمپ‌بنزین‌ها موظف به رعایت مسائل بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا هستند و سوخت‌گیری باید توسط کارکنان جایگاه انجام شود

به گزارش پایگاه خبری گرو،

مراد ناصری در بازدید از جایگاه‌های سوخت شهرستان نهاوند گفت: شرکت فراورده‌های نفتی استان تعهداتی برای همه جایگاه‌های شهرستان ابلاغ کرده است که باید رعایت شود.

وی اظهار داشت: طبق این الزامات برای جلوگیری از گسترش کرونا عملیات سوخت‌گیری باید توسط متصدیان و جایگاه داران انجام شود و مسائل بهداشتی نیز رعایت شود

فرماندار نهاوند افزود: در جایگاه‌های سوخت باید دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده وجود داشته باشد تا اگر کسی خواست شخصاً سوخت‌گیری کند از این دستکش‌ها استفاده کند.

ناصری با اشاره به الزام انجام این تعهدات توسط جایگاه داران گفت: شرکت پالایش و پخش شماره تلفن 09627 را برای گزارش هرگونه تخلف در اختیار شهروندان قرار داده است و اعلام کرده‌اند که کمتر از 72 ساعت به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: همه باید همکاری کنند و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا باید انجام شود و با در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی می‌توانیم این بحران را نیز پشت سر بگذاریم.

فرماندار نهاوند در بازدید از چندین واحد نانوایی نیز اعلام کرد: نانوایی‌ها چون مستقیم با سلامت مردم در ارتباط هستند باید شدیداً مسائل بهداشتی را رعایت کنند و باکسانی که بخواهند با سلامت مردم بازی کنند طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی بابیان اینکه در حفظ سلامت شهروندان باکسی تعارف نداریم، گفت: اتحادیه نانوایی‌ها، اداره صمت، شبکه بهداشت و دیگر نهادهای مرتبط با مسائل نانوایی‌ها باید نظارت بیشتری داشته باشند.

ناصری افزود: همه نانوایی‌ها باید مجهز به دستگاه کارت‌خوان باشند و فردی را مسئول گرفتن پول از مشتریان قرار دهد که ارتباطی با پخت‌وپز نان نداشته باشد تا آلودگی از طریق پول منتشر نشود.

فرماندار نهاوند بیان داشت: سهمیه نانوایی‌هایی که به‌سلامت مردم اهمیت نمی‌دهند و به هشدارها بی‌توجه هستند قطع می‌شود و به نانوایی‌های دیگر اختصاص می‌یابد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد درصورتی‌که کار ضروری ندارند در خانه بمانند و از تردد بی‌جهت در خیابان خودداری کنند تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما