تازه های سایت

کد مطلب: 40790
21. اسفند 1398 - 8:18
رئیس دامپزشکی نهاوند از پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف عرضه مواد خام دامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی قنبری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: واحد نظارت بر بهداشت و بازرسی مواد خام دامی دامپزشکی شهرستان نهاوند در کنترل صنوف و برخورد با واحدهای صنفی متخلف، تعداد یک هزار و ۵۰۰ بازدید از واحدهای صنفی شامل قصابی، مرغ فروشی، رستوران و غیره را سرکشی و کنترل کرد.

وی افزود: طی دو ماه گذشته در نظارت صورت گرفته ۱۰ واحد صنفی پلمب، ۱۵ واحد صنفی هم به دلیل عدم رعایت ضوابط به تعزیرات و یک مورد نیز به دادگاه معرفی شدند.

رئیس دامپزشکی نهاوند با اشاره به اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در شهرستان نهاوند گفت: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور و کارگاه‌های بسته‌بندی این فرآورده‌ها بازرسی انجام می‌گیرد.

قنبری از مردم نهاوند درخواست کرد ضمن تهیه این فرآورده‌ها از مراکز معتبر و مجاز، در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ و تلفن‌های ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۶۴ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد لازم در این رابطه صورت گیرد.

دیدگاه شما