تازه های سایت

کد مطلب: 40789
21. اسفند 1398 - 8:18
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از معرفی ۱۲ نانوایی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی به تعزیرات حکومتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی از اجرای طرح نظارت، شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: واحد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی در راستای کنترل بهداشت محیط، مراکز عرضه مواد غذایی را بازرسی و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: طی بازرسی‌های صورت گرفته در چند روز اخیر به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۲ واحد نانوایی به علت عدم رعایت بهداشت فردی و محیطی به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: طی نظارت صورت گرفته در ماه گذشته چندین واحد صنفی پلمب و یا به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی به تعزیرات حکومتی و به دادگاه معرفی شدند.

وی تصریح کرد: سلامت مردم خط قرمز متولیان بهداشت و درمان شهرستان نهاوند است و در این راستا در بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از مراکز تهیه غذا، فست فودها و نانوایی‌ها با قاطعیت تمام با متخلفان برخورد خواهد شد.

دارابی از مردم خواست تا هرگونه تخلف بهداشتی را به مرکز بهداشت و درمان شهرستان و یا بازرسان سیار اطلاع دهند.

دیدگاه شما