تازه های سایت

کد مطلب: 40767
19. اسفند 1398 - 8:16
شهردار نهاوند گفت: طرح جمع‌آوری دستفروشان از مرکز اصلی نهاوند اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری نهاوند از بساط پهن کردن دستفروشان در میدان و خیابان مرکزی شهر جلوگیری شد.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با توجه به لزوم کاهش تجمع در سطح شهر و همچنین مراکزی که می‌توانند بیشترین تاثیر را در انتقال ویروس داشته باشند دستفروشان در میدان ابوذر و خیابان‌های اطراف جمع‌آوری شدند.

شهردار نهاوند افزود: برای این منظور ابتدا اطلاع‌رسانی لازم انجام شد و سپس با همکاری نیروی انتظامی بساط دستفروشان جمع‌آوری و از پهن کردن بساط نیز جلوگیری به عمل آمد.

وی به اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مدیریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر به شهرداری سپرده شده است برای اطلاع‌رسانی مردم بنرهایی با مضمون لزوم خوداری از تردد غیر مجاز در سطح شهر و عدم حضور در معابر مگر به شرایط ضرور نصب شده است.

حسین‌پور اظهار کرد: علاوه بر این به منظور گندزدایی معابر و خیابان‌های سطح شهر و وسایل نقلیه عمومی،کار ضد عفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی همه روزه از ساعت ۱۲ تا یک بعدازظهر انجام می‌شود.

وی گفت: در این راستا گروه‌های مردمی و جهادی اقدام به ضد عفونی کردن بازار و مراکز عمومی مانند مساجد، بقعه شاهزاده محمد و محلات پرجمعیت کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما