تازه های سایت

کد مطلب: 40756
18. اسفند 1398 - 12:03
مدیر شبکه بهداشت نهاوند با بیان اینکه برخی هنوز خطر کرونا را جدی نگرفته‌اند گفت: اگر مردم بحث عدم حضور در بیرون را جدی نگیرند علاوه بر اینکه زحمات کادر پزشکی را هدر می‌دهند باعث خواهند شد انتشار ویروس سرعت بیشتری پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو،

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مومنعلی دارابی بعد از ظهر امروز در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در شهرستان نهاوند اظهار کرد: برخی هنوز خطر ویروس کرونا را جدی نگرفته و برخی تجمعات و رفت و آمدهای مردمی در سطح شهر همچنان به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با کرونا لازم است زنجیره ارتباط انسان با انسان قطع شود افزود: متاسفانه با وجود تذکرات داده شده برای تعطیلی برخی مراکز، همچنان شاهد آن هستیم که تعدادی از کلوپ‌ها در مراکز روستایی باز هستند و برخی سالن‌های ورزشی نیز فعالیت دارند.

 مدیر شبکه بهداشت شهرستان نهاوند گفت: وضعیت بانک‌های شهرستان با توجه به نقشی که در انتشار ویروس کرونا دارند رضایت‌بخش نبوده و لازم است موارد بهداشتی و پیشگیری در این اماکن جدی‌تر گرفته شود.

وی در پایان گفت: پرسنل بیمارستان‌های ما زحمات زیادی می‌کشند و به شدت تحت فشار هستند لذا اگر مردم بحث عدم حضور در بیرون را جدی نگیرند علاوه بر اینکه زحمات آنان را هدر می‌دهند باعث خواهند شد انتشار ویروس در شهرستان سرعت بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما