تازه های سایت

کد مطلب: 40755
18. اسفند 1398 - 12:02
فرماندار نهاوند گفت: برخی از مدیران هستند که در مواقع بحرانی به خودشان اجازه نمی‌دهند دنبال کار بروند و در کنار مردم باشند لذا این مدیران در صورت عدم تغییر رویه از جایگاهشان کنار زده می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا اظهار کرد: در ابتدا از مدیران خواهش می‌کنم به وظایف ذاتی خود عمل کنند اما اگر چیزی که می‌خواهم اتفاق نیفتد عذر آنها را خواهم خواست.

وی با بیان اینکه سلامتی مردم خط قرمز ماست افزود: من تا زمانی که در نهاوند هستم برای منافع مردم با کسی تعارف ندارم و سعی می‌کنم به وظایفم عمل کنم اما اگر نتوانم به وظیفه‌ام عمل کنم از ادامه کار کنار رفته و قبل از اینکه بروم خیلی‌ها را با خودم خواهم برد.

فرماندار نهاوند گفت: البته برخی از مدیران هم هستند که به وظایف خود عمل کرده و در شرایط کنونی کارهای محوله را مستقیما و به صورت میدانی رصد می‌کنند.

وی با اعلام ناخرسندی از عملکرد برخی از دستگاه‌ها در رابطه با مقابله با کرونا افزود: در حال حاضر پمپ بنزین‌ها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند که در این زمینه لازم است مسئول مربوطه ضمن فراهم آوردن شرایط لازم برای تامین سوخت شهرستان، نسبت به بهداشت این مراکز نیز نظارت کامل را داشته باشند.

ناصری در خصوص وضعیت سالن‌های ورزشی نیز گفت: با توجه به اهمیت شرایط موجود، در رابطه با سالن‌های ورزشی نباید گزینشی عمل شود و یک سالن تعطیل شده و سالن دیگر فعالیت داشته باشد بلکه برابر با دستورالعمل مقابله با کرونا رفتار شود.

وی با اشاره به ضرورت تعطیل شدن گردهمایی مردمی گفت: متولیان فرهنگی به ویژه اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف باید در خصوص توجیه مردم از طریق روحانیون، آنان را متقاعد سازند تا نسبت به برگزاری مجالس ختم و دیگر مراسم مشابه در مساجد که باعث تجمع مردمی و به خطر افتادن سلامت آنان می‌شود خودداری کنند.

فرماندار نهاوند لازمه شکست کرونا را پای کار بودن آحاد مختلف مردم دانست و افزود: ویروس کرونا زمانی شکست می‌خورد که همه مردم پای کار باشند و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و یا حضور در برنامه‌ها خودداری کنند در غیر این صورت زحماتی که پزشکان و پرستاران می‌کشند هدر می‌رود.

وی در پایان گفت: به منظور کنترل کرونا در شهرستان ما امسال نمی‌توانیم پذیرای میهمانان باشیم و به آنان خدماتی را ارائه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما