تازه های سایت

کد مطلب: 40744
17. اسفند 1398 - 9:44
معاون فرماندار نهاوند از معرفی ۶ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی جلالوند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی بازدید صورت گرفته امروز از تعدادی نانوایی و جایگاه عرضه سوخت در سطح شهر نهاوند که به همراه تیم مدیریتی شهرستان صورت گرفت ۳ جایگاه پمپ‌بنزین و سی ان جی و ۷ نانوایی بازرسی شد که به علت عدم رعایت موازین بهداشتی در ۲ جایگاه سوخت و ۴ نانوایی، پرونده تخلف متصدیان آن‌ها به تعزیرات ارجاع داده شد.

معاون فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه این بازدیدها به‌صورت محسوس و نامحسوس از تمامی مراکز خدماتی ادامه دارد، گفت: از مردم درخواست داریم ضمن رعایت بهداشت فردی از خروج غیرضروری از منزل اجتناب کنند.

وی بابیان اینکه با واحدهای صنفی که نسبت به رعایت بهداشت سرپیچی می‌کنند به‌شدت برخورد خواهد شد، گفت: سلامت مردم از هر امری مهم‌تر است.

بخشدار مرکزی نهاوند نیز بابیان اینکه به دهیاران ابلاغ‌شده نسبت به ضدعفونی و گندزدایی روستا اقدام کنند، گفت: خوشبختانه در روستاهای بخش مرکزی نهاوند ضدعفونی در حال انجام است.

آیت صالحی افزود: به دهیاران ابلاغ‌شده در خصوص برگزاری مراسم ترحیم و عروسی در روستاها نظارت داشته باشند.

بخشدار مرکزی نهاوند در ادامه از ضدعفونی و گندزدایی سواری‌های کرایه‌ای روستاهای بخش مرکزی خبر داد و گفت: دهیاران موظف هستند نسبت به نظارت در خصوص اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه در روستاها فعال باشند و روزانه گزارش فعالیت را به بخشداری ارسال کنند.

دیدگاه شما