تازه های سایت

کد مطلب: 40708
14. اسفند 1398 - 10:53
معاون فرماندار نهاوند گفت: مشکلی در تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم شهرستان نهاوند وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،  ولی الله سیاوش در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نهاوند بابیان اینکه همه‌ساله با نزدیک شدن به‌روزهای پایانی سال با افزایش قیمت مواجه می‌شویم، اظهار کرد: برای تنظیم و برقراری تعادل و کاهش نوسانات قیمتی با حمایت از نهادهای بازار مانند مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان می‌توان با اتخاذ سیاست‌های مناسب و تغییر در عوامل مؤثر بر عرضه و تقاضای کالاها نبض بازار را به دست گرفت.

وی نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی را یکی از عوامل مؤثر در تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر در بحث تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم در شهرستان مشکلی وجود ندارد.

معاون فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه عوامل اداره صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های همکار طی روزهای اخیر اقدامات خوبی در حوزه آرامش بخشی به بازار مواد شوینده انجام دادند، گفت: بنا به گزارش اعلام‌شده شهرستان نهاوند در بحث تأمین مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده مشکلی ندارد.

وی افزود: برای سهولت دسترسی مردم نهاوند مواد شوینده در مراکز و فروشگاه‌ها توزیع‌شده و انتظار می‌رود مردم بر اساس نیاز خود خرید کنند و به شایعات موجود توجهی نکنند.

دیدگاه شما