تازه های سایت

کد مطلب: 40686
12. اسفند 1398 - 8:50
رئیس ورزش و جوانان نهاوند از تشدید نظارت‌ها بر تعطیلی اماکن ورزشی و برخورد با متخلفین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر دستورالعمل اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تمام اماکن ورزشی شهر و روستای شهرستان نهاوند از ۴ تا ۹ اسفندماه تعطیل اعلام شد که بعدازآن نیز با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان و شهرستان نهاوند این تعطیلی‌ها تا ۲۰ اسفندماه تمدید شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر با توجه به حساسیت فرماندار شهرستان و تأکیدات صورت گرفته از تمامی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی شهرستان نهاوند یک مرتبه بازدید صورت گرفته و هیچ‌یک از اماکن ورزشی هیچ‌گونه فعالیتی نداشته و تعطیل هستند.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند بابیان اینکه تعطیلی باشگاه‌ها همچون سایر مکان‌های ورزشی بر اساس دستور وزارت ورزش و ستاد نظارت بر سلامت کشور است و همه باید تابع قانون باشند، گفت: در صورت مشاهده هرگونه سرپیچی از دستورالعمل فعلی مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی شهرستان نهاوند تا ۲۰ اسفندماه با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: هیچ‌یک از باشگاه‌های شهرستان نهاوند در ایام تعطیل حق اجبار مبنی بر حضور مربیان و اخذ شهریه از ورزشکاران را ندارد ضمن اینکه بر اساس اطلاعیه صادره طبق زمان درج‌شده باید تعطیل باشند.

دیدگاه شما