تازه های سایت

کد مطلب: 40502
25. بهمن 1398 - 10:17
با حضور سردار مجیدی تمثال شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند رونمایی شد.با حضور فرمانده سپاه استان همدان دو واحد مسکونی بازسازی‌شده سیل‌زدگان نهاوندی به بهره‌برداری رسید و تمثال شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در سفر یک‌روزه سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به شهرستان نهاوند دو واحد مسکونی تخریب‌شده در سیل امسال نهاوند که با کمک سپاه بازسازی‌شده بودند به بهره‌برداری رسیدند.

این دو واحد در روستای "بالاجوب " از توابع بخش زرین‌دشت نهاوند به نمایندگی از 19 واحدی افتتاح شد که در سیل آسیب‌دیده بودند و سپاه متعهد شد تا آن‌ها را بهسازی و تحویل صاحبان دهند.

برای ساخت و بهسازی این واحدها بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است که با حضور مسئولان استانی، امام‌جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان افتتاح شدند.

پس از سیل امسال در شهرستان نهاوند با کمک سپاه شهرستان تعدادی از واحدهای مسکونی اقشار کم‌درآمد نیز تعمیر و نوسازی شد.

همچنین با حضور سردار مجیدی تمثال شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند رونمایی شد.

در این مراسم تمثال شهدای گروه انقلابی ابوذر در ورودی شهر نهاوند به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) و مسئولین شهرستانی رونمایی شد.

تمثال 6 شهید گران‌قدر گروه انقلابی ابوذر که در سال 52 به دستور مستقیم شاه خائن اعدام‌شده بودند توسط شهرداری نهاوند ساخته‌شده است.

این طرح بااعتبار ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که از این اعتبار ۲۲۷ میلیون اعتبار استانی و مابقی از محل اعتبارات داخلی شهرداری تأمین‌شده است و در میدانی به نام گروه انقلابی ابوذر نهاوند رونمایی شد.

دیدگاه شما