تازه های سایت

کد مطلب: 40454
21. بهمن 1398 - 7:38
مراد ناصری بابیان اینکه وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم است، گفت: نمایندگان فرماندار در شعبه‌های اخذ رأی باید با مسئولیت‌پذیری و ایجاد همدلی قانون را اجرا کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرماندار نهاوند در دوره آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان اظهار کرد: با تلاش و همکاری و همدلی مجموعه شهرستان آماده برگزاری انتخابات و خلق حماسه هستیم.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی کامل با قوانین انتخابات اظهار داشت: نمایندگان فرماندار در شعبه‌های اخذ رأی انتخابات، فرماندار شعبه خود هستند یعنی تمام مسئولیت‌های مستقیم شعبه با آن‌ها است.

فرماندار نهاوند افزود: مهم‌ترین مسئله برای ما دقت نمایندگان فرماندار است یعنی پس از تحویل شعبه، تمامی دغدغه‌ها تنها باید برای انتخابات و شعبه باشد و از تمامی مسائل شخصی باید به دور باشند.

ناصری با اشاره به اهمیت اجرای قانون در انتخابات گفت: این نمایندگان فرماندار هستند که فضای شعبه را به فضایی صمیمی، همراه با همدلی و هماهنگی مناسب تبدیل می‌کنند لذا باید بکوشند با مدیریت صحیح این فضا را در شعبه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: ملاک برای ما برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور است بنابراین نمایندگان فرماندار در حفظ حس مسئولیت‌پذیری و نیز حس اقتدار خود کوشا باشند و مُر قانون را اجرا کنند.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: برای ما مهم نیست نتیجه انتخابات چه می‌شود بلکه وظیفه ما اجرای انتخابات بر اساس وظایفی است که بر عهده‌داریم.

همچنین جلسه توجیهی و نشست هم‌اندیشی با داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند برگزار شد.

این جلسه با حضور اعضای شورای تأمین، رئیس هیئت نظارت، بخشداران و داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوند در فرمانداری نهاوند برگزار شد.

در این جلسه ضمن قرائت قوانین و مقررات مرتبط با کاندیداها به سؤالات داوطلبان انتخابات مجلس در نهاوند پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما