تازه های سایت

کد مطلب: 40440
20. بهمن 1398 - 8:46
ساختمان پزشکی قانونی نهاوند با حضور معاون پزشکی قانونی کشور و جمعی از مسوولان روز شنبه همزمان با هشتمین روز از دهه فجر بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مدیرکل پزشکی قانونی همدان در آیین بهره‌برداری از این طرح گفت: با توجه به وسعت و میزان جمعیت شهرستان نهاوند وجود یک ساختمان تملیکی مختص به پزشکی قانونی در این شهرستان ضروری به نظر می رسید.

ارتین کمالی افزود: بنابراین عملیات اجرایی ساختمان پزشکی قانون نهاوند از سال ۹۴ با اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و ۲۸۵ متر مربع زیربنا آغاز شد.

وی اضافه کرد: این ساختمان متشکل از بخش های پذیرش مراجعان، معاینات، سالن تشریح، سردخانه و بایگانی است و فضای مناسبی برای پذیرش ارباب رجوع و معاینات پزشکی دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان با بیان اینکه استانداردهای لازم در ساخت این محل پیش بینی شده است افزود: این ساختمان به یاد سپهبد قاسم سلیمانی به نام این شهید مزین شد.

امام جمعه نهاوند نیز گفت: برای پیروزی و ماندگاری انقلاب نمی توان تحلیلی مادی ارائه کرد چرا که مردم دین خدا را یاری کرده و خداوند نیز آنها را یاری کرد همچنین به علت استقامت مردم در برابر مشکلات، خداوند این انقلاب را پیروز، حفظ و ابقا کرد.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: امروز نیز اگر ما به تکالیف و وظایف خود عمل کنیم خداوند وعده داده ما را در برابر دشمن پیروز کرده است.

وی بیان کرد: دو برنامه مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در دوم اسفند پیش رو است که با مشارکت حداکثری در این رویدادها به طور حتم لطف خدا شامل حال این ملت می شود.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: اما اگر به علت تبلیغات مسموم دشمن شاهد حضور کمرنگ باشیم به طور حتم دشمن جری شده و مترصد ضربه زدن می شود.

این طرح به دست خانواده شهید احمد شوهانی از شهدای مدافع حرم نهاوند افتتاح شد.

همزمان با دهه فجر امسال ۵۹۰ طرح با اعتبار ۹۴۴ میلیارد تومان در استان همدان بهره برداری و کلنگ‌زنی شد.

دیدگاه شما