تازه های سایت

کد مطلب: 40412
17. بهمن 1398 - 7:24
سرهنگ شااحمد ساکی از کشف بیش از ۳۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق و حدود ۱۲ هزار عدد انواع مواد محترقه در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر انبار کردن مقادیری کالای قاچاق در یکی از محلات نهاوند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: همچنین اعلام شد در این مکان مقادیری مواد محترقه غیر مجاز وجود دارد بنابراین با هماهنگی مقام قضایی ماموران در این محل حضور یافتند.
 
 فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: پس از بازرسی از محل تعداد ۳۱۵ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق توسط ماموران کشف شد.
 
ساکی ادامه داد: همچنین تعداد ۱۰ هزار و۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز به ارزش تقریبی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در این مکان کشف و ضبط شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با اشاره به تشکیل پرونده برای این متهم گفت: متهم به همراه اموال کشف شده به یگان انتظامی دلالت و اقدامات قانونی و قضایی در این خصوص در حال انجام است.
 
وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال به صورت جدی با خرید و فروش مواد محترقه و خطرساز برخورد قانونی می‌شود و خانواده ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا از آسیب های مواد محترقه در امان بمانند.
 
فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به اثرات مخرب کالای قاچاق بر اقتصاد کشور اظهار داشت: ماموران به صورت جدی با پدیده قاچاق برخورد می کنند و در طول سال جاری نیز چندین محموله را در این رابطه کشف کرده اند.
 
ساکی در پایان گفت: از همشهریان درخواست داریم همچون گذشته با پلیس ارتباط داشته باشند و موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/س

دیدگاه شما