تازه های سایت

کد مطلب: 40399
16. بهمن 1398 - 8:52
مراد ناصری با بیان اینکه مردم نهاوند در انتخابات دوم اسفندماه با حضور خود حماسه ای به یاد ماندنی خلق می کنند، گفت: ما آماده برگزاری انتخابات هستیم و در حوزه های مختلف انتخابات شامل سیاسی، آموزشی، امنیتی و انتظامی کارها به خوبی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرماندار نهاوند در کمیته آموزش انتخابات نهاوند که با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: در کنار مردم نهاوند و با کمک اصحاب رسانه انشاالله حماسه ای کم نظیر در شهرستان خلق می شود.

وی عنوان کرد: نقش رسانه ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بسیار مهم است.
 
ناصری در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در انتخابات افزود: رسانه ها باید بستری مناسب برای حضور باشکوه مردم فراهم کنند که بر پایه اخلاق مداری و نگاه بیطرفانه باشد.
 
فرماندار نهاوند با بیان اینکه باید بی طرفی خود در انتخابات را نشان دهیم، گفت: همه کاندیداها برای ما حرمت دارند و باعث گرم شدن تنور انتخابات می شوند.
 
وی اظهار داشت: روند انتخابات در نهاوند به خوبی در حال طی شدن است و هرکسی را مردم انتخاب کردند برای ما هم مورد احترام است.
 
ناصری با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور افزود: دنیا به انتخابات کشور به صورت ویژه نگاه می کند و این دلیل حضور مردم در اقتدار کشور بسیار تاثیر گذار است.
 
فرماندار نهاوند گفت: در حوزه های مختلف انتخابات شامل سیاسی، آموزشی، امنیتی و انتظامی کارها به خوبی در حال انجام است و آماده برگزاری انتخابات هستیم.
 
وی با بیان اینکه مجموعه شهرستان، همدل و همراه هستند، اظهار داشت: همه اقدامات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم شده است و وظیفه ما فراهم کردن شرایط برای حضور عزتمندانه مردم نهاوند در انتخابات است.
 
فرماندار نهاوند افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند هر برگ رای تیری در قلب دشمنان است و حضور مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام می‌شود.
 
انتهای پیام/س

دیدگاه شما