تازه های سایت

کد مطلب: 40388
15. بهمن 1398 - 7:37
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: 114 پرونده قاچاق کالا توسط تعزیرات نهاوند بررسی و منجر به صدور جزای نقدی به مبلغ بیش از 28 میلیارد ریال شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، قاسم بازدار رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند در گفت و گو با خبرنگارما از رسیدگی به ده‌ها پرونده مربوط به حوزه‌های قاچاق کالا، سوخت، تخلفات صنفی، دارویی و بهداشتی خبر داد و گفت: برای این پرونده‌ها رأی منجر به جزای نقدی صادرشده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات صنفی در نهاوند مربوط به عدم درج قیمت، گران‌فروشی و افزایش قیمت است، اظهار داشت: بازرسان مشترک تعزیرات بدون اغماض با متخلفان برخورد می‌کنند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند افزود: تعداد 114 فقره پرونده قاچاق کالا توسط پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به اداره تعزیرات نهاوند ارسال‌شده است.

بازدار گفت: پس از بررسی این پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی نهاوند درمجموع منجر به صدور رأی شد و جزای نقدی 28 میلیارد و 616 میلیون ریال را برای متخلفان به دنبال داشت.

 وی ادامه داد: این پرونده‌ها شامل پوشاک، سیگار، کراوات، مغز بادام خارجی و موتور خودرو قاچاق بوده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند در ادامه به دیگر پرونده‌های این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد 675 فقره پرونده‌های تخلفات صنفی شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت وعدم صدور فاکتور به این اداره ارسال‌شده است.

بازدار ادامه داد: این پرونده‌ها توسط اتاق اصناف و اداره صمت به اداره تعزیرات معرفی که همگی رسیدگی و به 33 میلیارد و 575 میلیون ریال محکومیت نقدی برای متخلفان منجر شد.

وی گفت: همچنین تعداد 148 فقره پرونده بهداشتی توسط شبکه بهداشت درمان و اداره دامپزشکی به این مرجع معرفی که همگی رسیدگی و به جزای نقدی به مبلغ بیش از 293 میلیون تومان محکوم شدند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند افزود: از همشهریان محترم درخواست داریم هرگونه تخلف صنفی شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و هرگونه تخلف بهداشتی از قبیل کالاهای تاریخ‌مصرف گذشته را به این اداره اعلام کنند.

وی در پایان گفت: شماره تلفن ۳۳۲۳۰۹۰۹ اداره تعزیرات یا ۳۳۲۴۳۷۰۵ اتاق اصناف در خدمت همشهریان برای اعلام تخلف است و به شکایات در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما