تازه های سایت

کد مطلب: 40368
13. بهمن 1398 - 9:11
نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در نهاوند اعلام شد و 5 داوطلب به عرصه انتخابات بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام جلال مرادی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: پس از سه مرحله بررسی‌ها در هیئت اجرایی، هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت در استان همدان ۴۷/۱۱ درصد از داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس تائید صلاحیت، ۲۵/۲۶ عدم احراز و مابقی رد صلاحیت شدند.

وی بابیان اینکه 179 نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان در این مرحله تائید شدند گفتند: کمترین میزان تائید صلاحیت را در شهرستان اسدآباد و بیشترین را در شهرستان بهار و کبودرآهنگ عنوان کرد.

با اعلام نتایج اعتراض داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه نهاوند ۵ نفر به عرصه انتخابات بازگشتند تا با ۱۲ نفر تائید صلاحیت شده مرحله اول مجموعاً تعداد داوطلبان انتخابات نهاوند به ۱۷ نفر برسد.

یکی از خانم‌های عدم احراز صلاحیت شده در مرحله اول یکی از داوطلبانی است که در این مرحله تائید شده است و همچنین در لیست ۵ نفر تائید شده در این مرحله، یک چهره شاخص دیده می‌شود.

یکی دیگر از کاندیداهای تائید صلاحیت شده در این مرحله چهره‌ای ورزشی است که از نهاوندی‌های مقیم تهران است.

روابط عمومی سابق یکی از نهادهای شهرستان نهاوند نیز در بین تائید صلاحیت شده‌ها دیده می‌شود.

در بین لیست ۱۷ نفره شهرستان نهاوند دو نفر بانام خانوادگی مشابه دیده می‌شوند.

یکی از تائید صلاحیت شدگان از مسئولان ارشد سابق نهاوند و از چهره‌های شاخص این دوره انتخابات است.

باوجود همه حرف‌وحدیث‌ها اما چهره شاخص دور قبل مجلس در این مرحله هم مجدد مانند دوره قبل از دور رقابت‌ها بازماند.

در حال حاضر ۱۷ کاندیدا برای کسب کرسی نهاوند در بهارستان در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی باهم رقابت خواهند داشت که در این لیست نام دو خانم و یک روحانی دیده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما