تازه های سایت

کد مطلب: 4035
14. آبان 1391 - 7:14
ایران – مراکش؛ مصاف دو تیم کاملا متفاوت/ حمله به اولین سه امتیاز
جام جهانی فوتسال - تایلند
ایران – مراکش؛ مصاف دو تیم کاملا متفاوت/ حمله به اولین سه امتیاز

سایت گرو به نقل از فارس: تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در مسابقات جام جهانی 2012 تایلند به مصاف مراکش می‌رود.

خبرگزاری فارس:<br />
ایران – مراکش؛ مصاف دو تیم کاملا متفاوت/ حمله به اولین سه امتیاز

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ملی‌پوشان ایران در ادامه هفتمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ساعت 15:30 فردا به وقت تهران به مصاف مراکش می‌روند. این دیدار مصاف دو تیمی است که در بازی اول این دوره تفاوت‌های زیادی با یکدیگر داشتند.

شاگردان علی صانعی در اولین دیدار خود به مصاف قهرمان 2 دوره رقابت‌های جام جهانی و برترین تیم جهان یعنی اسپانیا رفتند و هر چند در نیمه اول نتوانستند بازی خوبی از خود ارائه دهند و 2 گل دریافت کردند، اما در نیمه دوم یک بازی کاملا هجومی و برتر از خود به نمایش گذاشتند و توانستند 2 گل را جبران کنند و اگر با کمی خوش شانسی روبرو می‌شدند توانایی شکست تیم اول جهان را داشتند، اما در پایان یک امتیاز از ماتادورها گرفتند تا با خیالی آسوده‌تر به مصاف دو حریف دیگر بروند.

شرایط اما برای مراکش کاملا متفاوت بود. این تیم به مصاف پانامایی رفت که برای اولین بار تجربه حضور در جام جهانی را کسب می کند. مراکش نیز اولین حضور خود را در جام جهانی تجربه می‌کند. مراکش در نیمه اول توانست 3 گل به ثمر برساند و یک گل دریافت کرد، اما در نیمه دوم 7 گل دریافت کرد و در پایان بازی را با نتیجه 8 بر 3 واگذار کرد.

 

دیدار تیم‌های فوتسال ایران و اسپانیا

 

به غیر از این مسئله ایران تفاوت‌های زیادی با مراکش دارد. اول اینکه از نظر سابقه ایران تنها در یک دوره جام جهانی حضور نداشته، در حالی که مراکش اولین حضور خود را تجربه می‌کند. دوم اینکه ایران در آخرین رده بندی جهانی در رده هفتم قرار گرفته در حالی که مراکش رتبه‌ای بهتر از 38 را ندارد. سوم اینکه در این دوره از مسابقات ایران آغاز بسیار خوبی داشت و توانست بازی باخته را به تساوی بکشاند آن هم برابر تیم برتر دنیا، اما در طرف دیگر مراکش بازی برده برابر تیم ناشناخته را واگذار کرد و شروع ناامیدکننده‌ای داشت. در کنار تمام این موارد حضور بازیکنان و تکتیک بالای ایرانی‌ها را باید متذکر شد که چهره قدرتمندی در آسیا و حتی جهان از خود به نمایش گذاشته‌اند.

با این شرایط به نظر می‌رسد پیروزی برابر مراکش کار دشواری نباشد، هرچند نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت، زیرا جام جهانی است و مراکش توانسته در بین 3 تیم برتر قاره آفریقا قرار بگیرد و راهی این مسابقات شود.

در دیگر دیدار این گروه اسپانیا و پاناما از ساعت 17:30 به وقت تهران رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

جدول رده‌بندی گروه دوم به شرح زیر است:

1- پاناما 3 امتیاز

2- ایران یک امتیاز

3- اسپانیا یک امتیاز

4- مراکش بدون امتیاز

دیدگاه شما