تازه های سایت

کد مطلب: 40340
11. بهمن 1398 - 12:28
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۴۲مگا وات نیرو گاه خورشیدی نصب شده وفعال داریم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد مهدی شهیدی در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: شرکت برای دهه فجر طرح برای بهره‌برداری ندارد

دلیل آنرا بهره‌برداری طرح‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان همزمان با سفر وزیر نیرو در هفته قبل به همدان اعلام کرد .
شهیدی افزود:  ۱۱۳ طرح با هزینه ۱۶۰ میلیارد تومان با عنوان پویش الف- ب- ایران توسط وزیر نیرو به صورت همزمان و ویدیو کنفراسی بهره‌برداری شد.
 وی  طرح‌های بهره‌برداری شده شاخص استان را در این سفر ۲ نیروگاه نام برد و ادامه داد: با بهره‌برداری از طرح‌های نیروگاه خورشیدی در استان همدان استان همدان اکنون جایگاه نخست دارا بودن طرح‌های نیروگاهی کشور را به خود اختصاص داده است. و استان ۴۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی نصب شده و فعال دارد.
 مدیرعامل سرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره بر اینکه اکنون در حوزه نیروگاه‌های برق سی اچ پی هم ۱۷ مگاوات منصوبه داریم اظهار کرد: با برنامه‌ریزی برای بهبود توزیع برق در استان شاخص هدررفت برق در شبکه توزیع را به ۸/۱۰ ارتقا دادیم در حالی‌که شاخص کشوری هدررفت برق در شبکه کشوری بیش از این مقدار است.

شهیدی گفت: تامین روشنایی معابر ۲ مجموعه گردشگری گیان و گاماسیاب نهاوند در دست اجرا است و تا سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: ۲۶ میلیارد تومان سال گذشته برای اصلاح شبکه برق روستایی هزینه شد و امسال نیز ۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای آن تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان اظهار کرد: نزدیک به ۱۱۵ میلیارد تومان مطالبات برق از مشترکان داریم که ۳۲ میلیارد تومان آن متعلق مشترکان روستایی، ۲۹ میلیارد تومان مشترکان شهری و ۵۲ میلیارد تومان نیز متعلق به دستگاه های اجرایی است.

شهیدی بیان کرد: ۹۸.۵ درصد از مطالبات سال گذشته دریافت و امسال نیز ۹۳.۵ درصد از طلب‌ها وصول شده است

دیدگاه شما