تازه های سایت

کد مطلب: 40330
10. بهمن 1398 - 8:13
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در یادواره شهید مدافع وطن شهید احمد شوهانی گفت: برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شهدای بزرگواری مانند شهید حججی و شهید سلیمانی تقدیم شده‌اند و این راه باقدرت تداوم می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند  در مراسم گرامیداشت شهید احمد شوهانی از شهدای مدافع امنیت شهرستان نهاوند گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا در دنیا عزتمند و بااقتدار است.

وی اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و با رشادت‌ها و ایثار خود راه پرافتخار انقلاب اسلامی را تداوم بخشیدند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا است.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه شهید شوهانی افتخار همه مردم نهاوند است، افزود: شهدایی مانند حججی و شوهانی با شجاعت و ایمان خود نشان دادند درراه انقلاب اسلامی از همه هستی خود می‌گذرند و خود را جاودانه می‌کنند.

مغیثی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با همه برنامه‌های خود درصدد هستند تا شهدا را در جامعه به فراموشی بسپارند و این فرهنگ را در بین نسل جوان کمرنگ کنند ولی مراسم تشییع شهید سلیمانی نشان داد جوانان ایران اسلامی عاشق شهید و شهادت هستند.

وی با اشاره به ترور شهید سلیمانی توسط آمریکایی‌ها اظهار داشت: این اقدام بزدلانه و ناجوانمردانه آمریکایی‌ها نشان داد آن‌ها در منطقه به دنبال نابودی تروریست‌ها نیست و پشتیبان آن‌ها هستند چون سردار سلیمانی در خط مقدم مبارزه با تکفیری‌ها قرار داشت.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شهید سلیمانی عزیز با شجاعت و کمک نیروهای محور مقاومت موفق شد داعش را از بین ببرد و همه نقشه‌های آمریکا در منطقه را خنثی کند.

مغیثی بابیان اینکه آمریکایی‌ها باوجود هزینه‌های زیاد در منطقه دستاوردی ندارند، گفت: خودشان به این موضوع اعتراف می‌کنند و اعلام می‌کنند که ۷ تریلیون دلار هزینه کردند ولی چیزی عایدشان نشده است که این شکست بزرگ برای آمریکایی‌ها و این موفقیت‌های جبهه مقاومت با فرماندهی سردار سلیمانی به‌دست‌آمده است.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها عامل ناامنی در منطقه هستند و وقتی سردار بزرگ سپاه اسلام با رشادت در مقابل داعش ایستاد و آن‌ها را ناامید کرد، آمریکایی‌ها این فرمانده عزیز را به شهادت رساندند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به تشییع میلیونی شهید سلیمانی افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی نشان دادند تا چه اندازه به شهید سلیمانی ارادت دارند و اعلام کردند راه شهدا را باقدرت ادامه می‌دهند.

سرگرد پاسدار شهید احمد شوهانی از مدافعین حرم و از نیروهای گردان تکاور تیپ ۳۲ انصار الحسین (ع) استان همدان هفتم بهمن سال ۹۶ در درگیری با گروهک داعش در منطقه مرزی ازگله به شهادت رسید و پیکر مطهرش در شهر برزول نهاوند به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما