تازه های سایت

کد مطلب: 40229
30. دى 1398 - 8:38
رئیس اداره سواد آموزی نهاوند گفت: تعداد افراد جذب شده امسال برای شرکت در کلاس‌های سوادآموزی نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا سوری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۲۵ نفر در سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم جذب و ثبت سیستم شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته یکصد نفر افزایش داشته است.

وی از تحقق صد درصدی حجم ابلاغی استان به شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به سهم ابلاغی استان در هر سه دوره ما موفق شدیم با اجرای طرح  پالایش این سهمیه را به طور کامل پوشش دهیم.

رئیس اداره سوادآموزی شهرستان نهاوند با اشاره به تشکیل ۵۶ کلاس در هر سه دوره افزود: کلاس‌های تشکیل شده در دوره سوادآموزی ۲۷ مورد با ۲۹۰ نفر، در دوره انتقال ۱۱ کلاس با ۱۱۵ نفر و در دوره تحکیم نیز با ۱۸ کلاس و جذب ۲۲۰ نفر همراه بوده است.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی در دهه فجر برای سوادآموزان خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت‌های مختلف بین سوادآموزان اجرا می‌شود که در همین رابطه علاوه بر اجرای طرح عملی آموزش نماز، مسابقه کتابخوانی نیز در دهه فجر بین سوادآموزان برگزار می‌شود.

سوری با اشاره به کسب جایگاه سوم سوادآوزی نهاوند در سطح استان گفت: بر اساس عملکرد این اداره در خصوص وضعیت سوادآموزی و کلاس‌های برگزار شده ما موفق به کسب جایگاه سوم استان شده‌ایم که امیدواریم امسال بتوانیم این رتبه را ارتقا دهیم.

وی در پایان بر تثبیت وضعیت سوادآموزان و ترغیب آنها به منظور ادامه شرکت در کلاس‌ها تأکید کرد و افزود: به منظور دستیابی به این هدف برنامه‌ها و شیوه‌هایی از جمله تشکیل منظم کلاس‌ها، برقراری ارتباط عاطفی با سوادآموزان، آموزش مهارت در کلاس و شرکت در کلاس‌های توانمندسازی می‌تواند باعث ادامه حضور سوادآموزان در دوره‌های مختلف سوادآموزی باشد./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما