تازه های سایت

کد مطلب: 40190
26. دى 1398 - 8:36
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار نهاوند گفت: برای اجرا و پیگیری مصوبات حضور مدیران در جلسات و کارگروه‌ها الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کارگروه امنیت و سلامت غذایی نهاوند با غیبت برخی از مدیران در حالی برگزار شد که این موضوع گلایه‌مندی شدید معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نهاوند را به دنبال داشت؛ ظاهراً اجرا نشدن یک مصوبه که بارها در این کارگروه تکرار و مصوب شده است و حضور جایگزین به‌جای مدیران ادارات، علت گلایه معاون فرماندار بود.

مصوبه اجرا نشدن نظارت بر توزیع لبنیات سنتی و تعیین تکلیف سبزی‌های فاضلابی مدت‌هاست در این کارگروه تکرار می‌شود که متولیان، خروجی خاصی پس از اتمام جلسات ارائه ندادند.

معاون فرماندار نهاوند پس از غیبت مدیران در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان و جایگزینی کارشناس در این جلسه و عدم حضور مدیران، اظهار کرد: برای داشتن خروجی مناسب و اجرای مصوبات جلسه، کارشناسان خواستار حضور مدیران در جلسات شوند.

مهدی جلالوند به دلیل عدم اجرای مصوبه کارگروه و غیبت مدیری که عدم اجرای چهار مصوبه به وی مربوط است با تماس تلفنی از این مدیر خواست در این جلسه حاضر شود.

وی با تأکید بر اینکه کارشناس ادارات قابل ‌احترام هستند اما حضور روسای ادارات در کارگروه‌ها الزامی است، گفت: اجرای مصوبات باید توسط روسا پیگیری و اجرایی شود.

معاون فرماندار نهاوند بیان کرد: غیبت مدیران در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان و فرستادن کارشناس به نمایندگی در این کارگروه پذیرفتنی نیست چراکه برای خروجی هرچه بهتر باید شخص مدیر حضورداشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه با تمهیدات انجام ‌شده مورد فوتی مربوط به بیماری آنفولانزا در شهرستان نهاوند نداشته‌ایم، افزود: تعداد ۱۴ پزشک متخصص به مجموعه بهداشت و درمان نهاوند اضافه‌ شده است.

جلالوند با اشاره به راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی الکترونیکی در درمانگاه نهاوند، تصریح کرد: این اقدام به منظور سهولت در ارائه خدمات به شهروندان با نصب نرم‌افزار «پذیرش ۲۴» انجام ‌شده است.

وی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون ۲۰۰ هزار رأس دام سبک عشایر در این شهرستان، یادآور شد: این تعداد واکسیناسیون به منظور پیشگیری از شیوع تب برفکی، برسلوز و غیره انجام‌شد تا ضمن حفظ سلامت دام شهرستان از شیوع بیماری‌های مشترک انسان و دام جلوگیری شود.

معاون فرماندار نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات شهرستان در بحث سلامت، عدم وجود رادیولوژیست خانم است که خوشبختانه با حضور پزشک متخصص این رشته، موضوع رفع خواهد شد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما