تازه های سایت

کد مطلب: 40166
24. دى 1398 - 8:28
نایب‌رئیس شورای شهر نهاوند گفت: بلوار محل عبور زائران اربعین در نهاوند مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گرو، صفی الله خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با رشادت‌های کم‌نظیر و مجاهدت‌های فراوان در راستای امنیت منطقه و کشور بر گردن همه ما حق دارد.

وی اظهار داشت: باید همیشه قدردان این زحمات باشیم و راه این شهید والامقام را ادامه دهیم و بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

نایب‌رئیس شورای شهر نهاوند افزود: به‌پاس قدردانی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با تصویب شورای شهر نهاوند بلوار محل عبور زائران کربلا به نام این شهید والامقام مزین خواهد شد.

وی گفت: بلوار اتصال به بزرگراه کربلا که به کرمانشاه و مرز منتهی می‌شود و سالانه محل عبور هزاران زائر اربعین حسینی و عتبات عالیات است.

خرم‌آبادی با اشاره به اینکه ابتدا مکان دیگری در نظر گرفته‌شده بود، اظهار داشت: نام‌گذاری مکان جدید با تصویب شورای شهر و با تائید مجموعه شهرستان مقرر شد این بلوار نام‌گذاری شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهید سلیمانی شهید جهان اسلام است و زائران کشورهای خارجی نیز از نهاوند عبور می‌کنند و به زیارت کربلا مشرف می‌شوند که این نام‌گذاری جلوه خوبی خواهد داشت.

نایب‌رئیس شورای شهر نهاوند گفت: تمثال و یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ابتدا و انتهای این بلوار نصب خواهد شد.

بلوارهای اصلی شهرهای گیان و فیروزان مزین به نام حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری می‌شوند

مراد کیانی رئیس شورای اسلامی شهر گیان گفت: در پی شهادت سردار قلب‌ها و به‌پاس مجاهدت‌ها و فداکاری‌های کم‌نظیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دفاع از اسلام و میهن و تلاش‌های فرامرزی که آن سردار رشید داشته‌اند، شورای اسلامی شهر گیان یکی از بلوارهای اصلی شهر را بنام سپهبد قاسم سلیمانی نام‌گذاری خواهد نمود.

همچنین شیراوند شهردار فیروزان نیز گفت: به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی و زحمات کم‌نظیر ایشان در دفاع از اسلام و کشور و نابودی داعش و به‌زانو درآوردن دشمنان ایران ازجمله آمریکا و رژیم صهیونیستی شورای اسلامی شهر فیروزان بلوار حدفاصل میدان دکتر شریعتی تا میدان شهید سلگی را به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری می‌کند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما