تازه های سایت

کد مطلب: 40157
23. دى 1398 - 18:21
فرماندار نهاوند از اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار ویژه ایجاد زیرساخت در شهرک گلخانه‌ای علمدار این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در بازدید مشترک از پروژه شهرک گلخانه‌ای علمدار با حضور مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی، مدیران عامل شرکت‌های توزیع برق، شرکت گاز و شهرک‌های گلخانه‌ای استان همدان، اظهار کرد: یکی از تعهدات شهرستان نهاوند در بحث سند توسعه راهبردی استان همدان ایجاد مجموعاً ۲۱ هکتار گلخانه در سه سال ایجاد شود که خوشبختانه این مهم در شهرستان نهاوند یک‌ساله محقق خواهد شد.

وی اظهار کرد: بحمدالله با ورود مدیرعامل شرکت آب و پیگیری‌های مدیر شهرستان در بحث تأمین آب در حال حاضر مجوز برداشت ۱۵۰ هزار مترمکعب آب برای این شهرک گلخانه‌ای اخذشده است.

فرماندار نهاوند، افزود: صبح امروز نیز به همراه جمعی از مدیران استانی بحث تأمین برق، گاز پیگیری و مدیران کل در این خصوص با توجه دستور استاندار قول مساعد دادند.

وی گفت: در راستای تسریع بخشیدن به عملیات احداث شهرک گلخانه‌ای شهرستان با نظر مساعد استاندار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت احداث شبکه گاز و برق شهرک گلخانه‌ای روستای علمدار از محل اعتبارات شهرستانی در نظر گرفته‌شده است.

ناصری با اشاره به اینکه مجتمع گلخانه علمدار داری ۱۵ هکتار وسعت است، گفت: این شهرک گلخانه‌ای به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم برای ۱۲۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

وی گفت: توسعه طرح گلخانه‌های برزول و علمدار از تعهدات سند راهبری است که با این برنامه‌ریزی تعهدات سه‌ساله در یک سال در حال تحقق است.

دیدگاه شما