تازه های سایت

کد مطلب: 40155
23. دى 1398 - 18:21
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان، گفت: برق شهرک گلخانه ای ۱۵ هکتاری نهاوند تأمین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد مهدی شهیدی در بازدید مشترک فرماندار نهاوند به همراه مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت گاز استان از واحدهای گلخانه‌ای شهرستان نهاوند با اشاره بر لزوم تأمین برق موردنیاز شهرک‌های گلخانه‌ای استان، گفت: کشاورزی یکی از مزیت‌های اقتصادی استان محسوب می‌شود به همین جهت تمام توان این مجموعه برای رونق بخشیدن به این مهم در دستور کار هست همچنان که در شهرستان‌های دیگر استان در حال انجام است.

وی افزود: در بحث شهرک گلخانه‌ای ۱۵ هکتاری نهاوند در فاز اول برق موقت در اختیار قرار خواهد گرفت سپس با اجرای ۶۴۰ متر خط انتقال و اصلاح شبکه ۲۰ کیلووات به طول ۸ کیلومتر برق موردنیاز تأمین شود و سازوکار واگذاری به متقاضیان از طریق جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع فرماندار شهرستان از محل اعتبارات داخلی ۵۰۰ میلیون تومان برای تأمین برق این شهرک اختصاص دادند.

۶ شهرک گلخانه‌ای استان همدان داری انشعاب گاز هستند

در ادامه نیز عبدالله فیاض مدیرعامل شرکت گاز استان همدان هدف از حضور در شهرستان نهاوند را بررسی مشکل انشعاب گاز شهرک گلخانه‌ای روستای علمدار عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با حضور و ورود عملیاتی مسئولین شهرستان و اختصاص یک میلیارد تومانی برای این مهم تصمیمات خوب گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر انشعاب موقت برای انجام امورات در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت، گفت: تأمین گاز موردنیاز این گلخانه نیازمند خط انتقالی به طول حدود ۷.۵ است که محض بررسی‌های کارشناسی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

دیدگاه شما