تازه های سایت

کد مطلب: 40152
22. دى 1398 - 15:57
قاسم نهاوندی پدر یکی از شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی که اصالتا” ملایری است، با بیان اینکه در هر خانواده ممکن است، فردی خطا و اشتباه کند و البته قابل گذشت است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات خوبی به مردم در همه زمینه ارائه داده که فراموشی نشدنی است و امروز ممکن است که برخی از آب گل آلود ماهی بگیرند و بنده کاملا” مخالفم، نباید این مسئله سیاسی شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، پدر یکی از شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه فرزندم میلاد نهاوندی، با ۳۵ سال سن دانشجوی سال آخر دکترای شیمی در دانشگاه کانادا در حال تحصیل بود، اظهار کرد: او با مقالات زیاد و مغز متفکر حرفی برای گفتن داشت.

وی با بیان اینکه حادثه هواپیمایی اوکراینی یک اتفاق تلخ بود که نباید رخ می داد، عنوان کرد: این حادثه رخ داده و کاری نمی شود کرد.

حادثه هواپیمای اوکراینی باید آسیب شناسی شود

نهاوندی با تأکید بر آسیب‌شناسی حادثه هواپیمایی مسافربری اوکراینی افزود: اگر در سیستم مدیریتی کسی خوب عمل نکند، کل سیستم را ممکن است زیر سؤال ببرد و و لازمه این امر داشتن تخصص و مدیریت عالی و سطح بالا است.

وی در پاسخ این سؤال که آیا می توان حادثه هواپیمایی اوکراینی را یک خطای انسانی و قابل گذشت دانست، گفت: ممکن است در هر خانواده ای فردی خطا و اشتباهی کند و مگر می‌شود قابل گذشت نباشد، این مسئله یک خطای انسانی بوده که باید به دنبال عبرت آموزی باشیم تا تکرار نشود.

پدر این شهد تاکید کرد: قطع یک درخت از ریشه کار غلطی است و باید آن را هرس کرد و سپاه یک واحد نظامی و قدرت منطقه است که باید باشد و مدیریت آن را با جذب نیروهای متخصص تقویت کرد.

نهاوندی بیان کرد: استفاده از نیروهای متخصص و کاردان را در سیستم مدیریتی کشور باید بیشتر کرد و با تخصص بالاتر قطعا” جواب خواهیم گرفت.

سپاه یک واحد نظامی و قدرت منطقه ای است که باید تقویت شود

نهاوندی با بیان اینکه سپاه پاسداران خدمات خوبی به مردم در همه زمینه ارائه داده که فراموشی نشدنی است، گفت: امروز ممکن است که برخی از آب گل آلود ماهی بگیرند و بنده کاملا” مخالفم، و نباید این مسئله سیاسی شود.

وی تاکید کرد: من با این موضوع اگر مورد سوء استفاده قرار بگیرد، موافق نیستم و این مسئله یک خانواده است و باید در خانواده هم حل شود، ربطی به عوامل خارجی ندارد.

پدر این شهید حادثه هواپیمایی اوکراینی گفت: مسئولان ما باید از وجود متخصصان در هر حوزه ای استفاده کنند و از مقالات میلاد در دانشگاه ها استفاده می شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما