تازه های سایت

کد مطلب: 40143
22. دى 1398 - 8:09
مدیر کمیته امداد امام خمینی نهاوند گفت: بیش از ۵۵ درصد اعتبار اشتغال مدد جویان کمیته امداد نهاوند پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی ملکی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند اظهار کرد: بانک‌ها پیگیری‌های لازم برای معرفی طرح اشتغال مددجویان را داشتند و تاکنون با همکاری مناسب آنها بیش از ۵۵ درصد اعتبارات پرداخت شده است.

وی کل اعتبارات طرح اشتغال کمیته امداد این شهرستان را ۹ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون از این میزان از سوی بانک‌های عامل شهرستان ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و ۵۵۰ میلیون تومان نیز آماده پرداخت است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهاوند در خصوص تسهیلات اشتغالزایی روستایی نیز گفت: مجموع اعتبارات اشتغالزایی روستایی نهاوند و بخش خزل ۱۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان است که تاکنون از سوی چهار بانک عامل شهرستان ۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان معادل ۵۴ درصد پرداخت شده است .

وی با اشاره به اینکه میزان پرداخت تسهیلات بانک‌های عامل شهرستان از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد متفاوت است اظهار کرد: برخی بانک‌ها برای گرفتن ضامن شرایط سختی می‌گذارند و می‌گویند ضامن باید از کارمندان همین بانک باشد در حالی که پیدا کردن چنین شخصی مشکل است.

ملکی افزود: علاوه بر این با توجه به اینکه افراد زیر پوشش کمیته امداد از اقشار بی‌بضاعت است لذا انتظار می‌رود بانک‌ها در زمینه آورده افراد زیر پوشش همکاری کرده و در این زمینه بضاعت افراد زیر پوشش را مد نظر قرار دهند.

وی افزود: البته برخی بانک‌های عامل در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشته‌اند اما در مجموع عملکرد شهرستانی ما نسبت به میانگین استانی پائین‌تر است که انتظار می‌رود با توجه به اقشار هدف بانک‌ها همکاری‌های بیشتری را اعمال کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهاوند در پایان با بیان اینکه این نهاد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای رونق تولید و اشتغال اقدامات مهمی انجام داده است یاداور شد: این نهاد به منظور ایجاد اشتغال برای نیازمندان تسهیلات خوداشتغالی زیادی را طی سال گذشته پرداخت کرده که منجر به اشتغال افراد زیر پوشش شده است.

دیدگاه شما