تازه های سایت

کد مطلب: 40105
19. دى 1398 - 9:04
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: یکی از مدارس شهر نهاوند به نام «سردار سلیمانی» نامگذاری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی اظهار کرد: با تصویب کمیته نامگذاری مدارس آموزش و پرورش نهاوند، یکی از آموزشگاه‌های این شهر به پاس دلاورمردی‌های سردار سرافراز مقاومت شهید سپهبد سلیمانی به نام آن شهید والامقام نامگذاری می‌شود.

وی افزود: سردار سلیمانی الگوی تمام‌عیار عزت، عظمت، استعداد و قابلیت مکتب اسلام بود که امنیت و عزت ایران اسلامی و استقلال کشور مدیون تلاش‌های مجدانه اوست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: در این راستا و به پاس این همه جانفشانی طرح نامگذاری یکی از مدارس مهم شهر نهاوند در دستور کار کمیته نامگذاری قرار گرفت که به تصویب اعضا رسید.

وی با بیان اینکه این کمترین کاری است که ما می‌توانیم به نام این شهید انجام دهیم افزود: سردار سلیمانی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد و برای زنده نگاه داشتن نام آن شهید و معرفی آن بزرگوار به عنوان یکی از الگوهای نسل‌ آینده، این نامگذاری می‌تواند در فرهنگسازی بین دانش آموزان تاثیرگذار باشد.

غلامی گفت: در حال حاضر این مصوبه برای کمیته نامگذاری مدارس استان ارسال شده که پس از اعلام موافقت آنها طی مراسمی تغییر نام یکی از مدارس مهم شهر نهاوند که در شان آن شهید باشد انجام خواهد شد.

پیش از این شورای اسلامی شهر نهاوند نیز به منظور تجلیل از رشادت‌های این سردار پرافتخار، با نامگذاری میدان مرکزی شهر نهاوند به نام سردار سلیمانی موافقت کرده بود که پس از تصویب مقرر شد بلوار کربلا در ورودی شهر که در مسیر زائرین اربعین قرار دارد به این نام اختصاص یابد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما